top of page

CONSENT || RULES || LIABILITY

 

Tattooing is carried out under hygienic conditions with suitable sterile instruments and safe techniques and in accordance with EN 17169 and corresponding national requirements.The studio/tattooist/practitioner confirms that the client has been offered all possible information and that the client has been advised to consider all information carefully. All guidelines drawn up by the GGD can be read on our or their website. The studio / artist / practitioner is not liable for any complications or risks.The studio / artist / practitioner cannot be held liable for the outcome of the tattoo / PMU or similar treatmentGetting a tattoo / PMU is entirely at your own risk and the client has been sufficiently informed of all associated risks and complications. All information can be found on our website, as well as in the consent form, the information available in the studio and on the GGD website.The client gives 100% permission to have his/her body touched by the artist/practitioner.The client has been informed of the presence of an assistant whom he or she can go to regarding matters such as 'over-separating' behavior.All photos taken of the client can be used for marketing purposes.

 

 

TOESTEMMING || REGELS || AANSPRAKELIJKHEID​

 

Het tatoeëren wordt uitgevoerd onder hygiënische omstandigheden met geschikte steriele instrumenten en veilige technieken en volgens EN 17169 en overeenkomstige nationale eisen .De studio / tattooeerder / behandelaar bevestigd dat aan de cliënt alle mogelijke informatie is aangeboden en dat de cliënt het advies heeft gekregen om alle informatie zorgvuldig te overwegen. Op deze website kunnen alle richtlijnen welke door de GGD zijn opgesteld nagelezen worden. De studio / artiest / behandelaar is niet aansprakelijk is voor eventuele complicaties of risico's.De studio / artiest / behandelaar kan niet aansprakelijk gesteld worden voor de uitkomst van de tattoeage / pmu of soortgelijke behandelingHet laten zetten van een tattoeage / pmu is geheel op eigen risico en de client is voldoende op de hoogte gesteld van alle bijhorende risico's en complicaties. Zowel is alle informatie op onze website terug te vinden, als in het toestemmingsformulier, de informatie aanwezig in de studio en op de webiste van de GGD.De cliënt geeft  100% toestemming om zijn/haar lichaam aan te laten raken door artiest / behandelaar.De cliënt is op de hoogte gesteld van de aanwezigheid van een assistente waar hij of zij  terecht kan aangaande zaken zoals 'over-scheidend' gedrag. Alle foto's die welke worden genomen van de cliënte kunnen gebruikt worden voor marketing doeleinden.

​​

DEPOSIT || CANCELLING || RULES

 

In most cases, we will send a deposit link when making the appointment.
The appointment will only become final when payment has been received.
The reason we work with a deposit has to do with the fact that people sometimes don't show up. This takes a lot of time and a place that someone else would have been very happy with is lost.

​

If you want to reschedule the appointment for any reason, you can do so:
maximum 48 hours prior to the appointment.
The deposit remains and will be deducted from the final price of the tattoo.

​

If you want to cancel the appointment and you have already made a deposit, in most cases you can get the entire amount back. If you cancel no later than 14 days before your appointment, you will receive a 100% refund of your deposit. And you can then make another appointment.
You can of course also reschedule your appointment (no later than 48 hours prior to your appointment).

​

If you wish to cancel the appointment completely within 14 days prior to the appointment, we will charge an administration fee of 14.95 euros.

In case of cancellation (i.e. no rescheduling) within 48 hours prior to your appointment

we will NOT refund the deposit. After all, the down payment is there for a reason.
The reason for this is because discussing the tattoo and design, scheduling, possibly rescheduling and/or canceling the appointment takes a lot of time. It may take 14 working days before we refund the deposit.

 

We hope for your understanding.

​

​

AANBETALING || ANNULEREN || REGELS

 

Bij het maken van de afspraak sturen wij in de meeste gevallen een aanbetalingslink.
De afspraak word pas definitief wanneer de betaling binnen is.
De reden dat wij werken met een aanbetaling heeft te maken met het feit dat mensen soms niet komen opdagen. Dit kost veel tijd en er gaat een plek verloren waar iemand anders heel blij mee had geweest.

​

Mocht je om wat voor reden dan ook de afspraak willen verplaatsen dan kan dat,
maximaal 48 uur voorafgaande de afspraak.
De aanbetaling blijft staan en worden verrekend met de uiteindelijke prijs van de tattoo. 

​

Indien je de afspraak wilt annuleren en je hebt al een aanbetaling gedaan, dan kan je in de meeste gevallen het gehele bedrag terugkrijgen. Als je niet later dan 14 dagen voordat je de afspraak hebt staan annuleert dat krijg je de aanbetaling 100% terug. En je kan dan opnieuw een afspraak maken.
Ook kan je uiteraard je afspraak (niet later dan 48 uur voorafgaande je afspraak) verplaatsen.

​

Indien je de afspraak volledig wil annuleren binnen de 14 dagen voorafgaande de afspraak brengen wij 14,95 euro administratiekosten in rekening. 

Bij annulering (dus geen verplaatsing) binnen de 48 uur voorafgaande je afspraak

geven wij de aanbetaling NIET terug. De aanbetaling is er immers niet voor niets.
De reden hiervoor is omdat het bespreken van de tattoo en ontwerp, het inplannen, eventueel de afspraak verplaatsen en/of annuleren heel veel tijd kost.  Het kan 14 werkdagen duren voordat wij de aanbetaling terug hebben gestort.

 

Wij hopen op je begrip.

​

 

​

bottom of page